SAHABAT ALAM MAYA

Isnin, 2 Januari 2012

Si buah hati dah masuk sekolah


Assalamualaikum

errrmm...sedar tak sedar kita dah di tahun 2012.
Maka, di tahun ini juga bermula lah dunia baru si buah hati aku yang sorang ni.
Memula tu ingat nak hantar taska jer tapi bila fikir balik dan setelah berbincang dengan cikgu taska tu, elok jugak rasanya hantar dia ke tadika.

Memula tu macam risau jugak tapi tengok dia relax jer masa hantar pagi tadi....hihihi
dah besar rupanya buah hati aku ni.

Harap2 jangan hari ni je rajinnya. Moga berterusan la hendaknya.
Walaupun tadika dan taska depan rumah aku ada tapi setelah menengok keadaan kat situ, kira kansel jelah...aku lebih rela antar anak aku kat tadika yang jauh sikit. Kenapa??? kalau ada masa nnti aku cerita...huhuhuhu

1st day at Tadika Seri Permata Gemilang....macam pendiam jer buah hati aku kan???

masa ni malu-malu kucin lagi nih...

bulatnyer buah hati aku sorang ni....sayu pulak hati nak tinggal dia kat sekolah ni. eerrmmm...mama dia pulak yang emo lebih..

Kat sekolah ni buah hati aku akan start masuk kelas tadika pukul 8 pagi sampai 12 t/hari....pastu makan dan tido. Pukul 3 bangun mandi dan mengaji....then, cikgu akan hantar pergi taska sementara tunggu parents ambik. Okey lah tu daripada stay kat rumah makcik aku dan asik main jer...
 
Harap2 oke lah dia kat sini. huhuhuhu


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...