SAHABAT ALAM MAYA

Ahad, 18 September 2011

Open house...oh open house...

Salam

masa bulan pose ari tuh berat aku turun 4kg...
sukenya aku mase tuh....tapi
lepas raye nih aku rase dah berkilo2 berat aku naik...
mana idaknya...sana sini open house
kalau x pergi nnti orang kata aku ni sombong pulak
ishh...ishh...isshh...
kenal lah aku dulu sebelum kata aku sombong....huhuhu

bila sebut pasal open house nih, aku pun pelik gak bila tiap2 tahun
orang tertunggu2 open house rumah aku....kuikuikui
nk kata aku gelemer cam artis tu idak ler aku rase...
nk kata aku ni pakar masak pun idak jugak tapi jiran2, kengkawan
suke sesangat bila aku sebut nk buat open house...
pelik tapi benar....wkakaka
apapun, bila orang suke aku eceli lagi happy sebab tiap kali
buat open house makanan x penah membazir....
so, nampak gaya tiap2 tahun aku memang kena buat open house...

ketua chef yang ditugaskan jaga makanan.....takut x cukup

ayam bakar yang dapat permintaan ramai....asal masak je habis...

mungkin sebab mamat2 yang bakar ayam nih encem kot....huhuhu

antara juadah yang disediakan

rakan taulan dan jiran yang hadir menjamu selera

kesian....smpi x cukup tempat makan...duduk lah mana yang ada ruang

mohon maaf atas segala kekurangan sepanjang open house semalam....





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...