SAHABAT ALAM MAYA

Sabtu, 15 Oktober 2011

aku nak kuruskan badan tapi....


baru ari ni nk update entry....
busy dengan keje dan macam2 karenah manusia kat tempat keje...

NAK KURUS....
sapa yang taknak kurus cik kiah oooiii....
penipu besar ler kalau ada mana-mana pompuan yang kata
dia taknak kurus....

aku pun nak kurus jugak...
tapi aku rase lemak-lemak kat badan nih dah tepu lepas beranak....
15kg yang melekat kat badan nih
dah tak boleh disental dah....
dah puas aku diet segala....turun sikit jek...
masa posa ari tu adalah turun 4kg....pastu raye je naik balik...
tension aku weehhh....

nak try makan ubat kurus sume aku takut....
anak baru sorang....hajat hati nak tambah lagi....
tunggu masa jelah.....ada rezeki, adalah tuh....

bila sebut pasal NAK KURUS nih
teringat aku kat sepupu aku.....habis berpuluh ribu tapi macam
gitu gak....kalau turun pun mungkin sikit....

aku sayang duit beb.....tak nak lah aku habiskan duit kat Slimming centre
semata-mata nak kurus nih....




pada aku yang penting disiplin....
kalau duit habis beribu tapi tak ikut apa yang disuruh
makan tak hingat dunia jugak...lebih baik lupakan....
rugi....

baik bagi duit tu kat aku jek....hikhikik


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...