SAHABAT ALAM MAYA

Khamis, 13 Oktober 2011

begini lah dunia aku di tempat keje...


baru seminggu aku tak masuk opis hardware......
asal masuk je opis nih keje aku mesti bertimbun
meja dan tray aku nih tak penah surut
dengan segala kertas......

itu baru seminggu....kalau sebulan dua
tak tahu camner ler gamaknyer....
ada sampai bawah meja segala benda nih
tak cukup ruang....

itu yang kadang2 nak beranak pun aku kena
pikir dua tiga kali....keje bertimbun tapi takde orang
nak tolong cover keje aku....
kesian kat aku.....wwwaaaaaaaaaa




ini baru kat hardware....belum tengok meja aku kat HQ lagi...
tension kepala nih....
dapat cari staff baru yang boleh cover tempat aku nih
aku boleh lah ambik cuti setahun....
nk g holiday la pulak.....hikhikhik


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...