SAHABAT ALAM MAYA

Jumaat, 11 November 2011

angry bird yg buat aku ANGRY...


Salam...

balik keje ptg tadi tayar keta rase x best jer...nampak gaya esok nk kena pegi check la tuh...
aduhaii...ntah apa pulak kena keta tuh...

bukan nak citer pasal keta nih tapi pasal anak teruna aku yang sorang tuh....x habih2 ngan game angry bird...
sebelum magrib petang tadi sempatlah cuci keta kejap....asalnya anak teruna aku tuh ada sekali cuci keta..
tup tup...hilang tah ke mana....puas aku cari2 x jumpe....kecut perut gak mase tuh...
hubby pulak x balik lagi....

aku dh terjerit2 panggil nama dia tpi xde sahutan....biasanya kalau aku panggil sekali, cepat2 dia menyahut panggilan tuh....memang dh gabra waktu tuh....
cepat2 masuk bilik nk call abah dia tapi ntah kenapa tergerak hati nk tengok kat bilik belakang...
rupa2 nya....dia ada kat situ....

mak aaiiii.....siap bersilang kaki main game tu...
bila tgk dia cam gitu, nk gelak ada, nk marah pun ada...
bila aku tanya nape x jawab bila mama panggil....dia kata "jap lagi amirul jawab lah...nk bagi burung nih terbang dulu"...

aduuhaaiii....anak2 sekarang...







3 ulasan:

Jujue Ahmad berkata...

huh, budak2 sekarang bkn cm zaman dulu2 lg.. asyik main mainan gadget aje.. duk dlm umah...

Unknown berkata...

dulu aku tak heran lgsg ngn game ANGRYBIRD ni tp skanggg hahaha aku sama naik jek tp slalu gado ngan anak2 berebut men PSP n Tab tu ha ihikss

:: yuslina berkata...

ntah ler....mcm2 game ada sekarang...dan yang best nyer anak2 kita lebih advance dari mak ayah...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...