SAHABAT ALAM MAYA

Jumaat, 18 November 2011

Kalau dah rase pandai sangat...


Assalamualaikum....


Seperti biasa....kat opis nih x penah sunyi dari kerja yang bertimbun...
dalam busy2 cenggini pun sempat lagi breakfast wpun kat meja keje....huhuhu
pagi nih bfast nasi lemak dan tea jerr...nasi lemak ni murah je tapi sedapp....




tapi sebenarnya bukan nak citer pasal bfast....tapi sakit hati ngan satu customer nih....
dia jelah yang betul....xnk ngaku salah.....tahu ler aku nih xde ACCA tapi aku pun buat keje pakai system gak.......wpun staff kita yg buat tapi kena ada checking gak...ini tak, dia ingat sume yg ada dlm komputer tu sume betul....dlm komputer pun manusia gak yg "KEY" data dlm tu...

disebabkan nk tunjuk kat dia apa yg dia rase dia buat tu "betul" semuanya, terpaksa ler aku bukak balik fail2 lama....kalau ckp2 tanpa bukti pun nnti balik2 kita gak yg kena bila berurusan ngan orang yg kaki ampu nih....xpelah...yg penting aku tahu apa yg aku n geng kat sini betul....
lepas nih aku nk tunjuk depan muke dia ngan bos dia tu...
ingat orang yg xde ACCA nih x reti buat keje agaknye...

terpaksa geledah semula fail 2008 - 2011
pada aku , biar susah skrg yang penting puas hati dapat tunjuk kat dia yang orang yang ada ACCA pun boleh buat silap jugak.....sijil2 tu x penting....xde maknanyer sijil ACCA tuh kalau buat keje cam hampeh...
harap bodek bos je lebih pun x guna gak....apalah sangat pangkat yg kt pegang tu kalau keje senang pun kita x tahu buat.....yg buat tu sume staff kita....means, diorang lagi terror dari kita....








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...