SAHABAT ALAM MAYA

Sabtu, 22 September 2012

Tonton Dan Menang Adam & Hawa : Raikan Peminat


Assalamualaikum...

Nampaknya drama bersiri Adam dan Hawa semakin menambat hati dikalangan penonton Astro termasuk ler aku...he3 (memang aku dh giler pun ngan drama ni...)


Semalam, aku ada ternampak satu promo best yang Astro ada meraikan peminat2 fanatik Drama Adam da Hawa ni dengan menganjurkan satu peraduan khusus yang dikenali sebagai Tonton Dan Menang Adam & Hawa. 

Bagi yang nak sertai peraduan ini, kita cuma perlu tonton drama bersiri Adam dan Hawa mulai episod 17 hingga 24, yang mana episod-episod tu akan mula ditayangkan pada 24 September hingga 4 Oktober 2012 di Astro Mustika HD saluran 134 (makna nya start Isnin ni lah...). Bagi yang xde Astro Mustika tu, korang boleh jer tgk secara online kat DAILY MOTION yang akan update dari episod 1 hingga terkini.

Kita cuma perlu jawab 8 soklan mudah yang mana satu soalan akan disiarkan setiap hari di laman web astro - peraduan adam & hawa sejurus selepas episod pada malam tersebut habis. Kumpul sume soklan2 tu dan jawab mulai 4 Oktober 2012 jam 10.30 malam hingga 14 Oktober 2012.

So, apa lagi??? Jom kita sama2 try....mana tahu ada rezeki boleh menang kan???....huhuhuhu
Hadiah yang ditawarkan antaranya:-
  • Hadiah Utama     : 2 tiket pergi balik ke Perth, Australia tajaan Pusat Pelancongan Australia.
  • Tempat Pertama  : Ipad 2 64gb
  • Tempat Kedua    : Ipod Touch 64gb 

Jadi, kenapa nak lepaskan peluang kan???








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...