SAHABAT ALAM MAYA

Sabtu, 20 April 2013

Alhamdulillah...menjadi lagi kali ni...


Salam

Actually takde yang menarik nak direkodkan kali ni...tak tahu nak buat entry apa. Macam dah hilang ide nak menulis akibat badan yang selalu je keletihan sekarang ni....maybe banyak keje nak kena settle kat opis. Kali ni aku nak citer sikit pasal buah mangga yang en. somi aku tanam depan rumah tu. En. somi aku ler yang rajin menjaga dan membaja pokok tu...aku tahu makan jerrr...hukhukhuk


ni buah mangga depan porch rumah aku....eeerrrmmm menjadi lagik rupanya buah mangga ni tahun ni. Last year ingat dah takde buah tahun ni sebab pokok mcm di makan ulat lepas berbuah lebat tahun lepas. Nampaknya tahun ni masih ada rezeki untuk jiran-jiran aku lagi...sama-samalah dapat merasa buah mangga yang besar ni yek.

Tahun lepas buah-buahnya sebesar buah betik dalam anggaran 1.5kg sebiji...tahun ni pun lebih kurang macam tu jugak ler nampaknyer....alhamdulillah walaupun tak selebat tahun lepas buahnyer...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...