SAHABAT ALAM MAYA

Jumaat, 25 Oktober 2013

Korang nak duit tak??


Salam semua...

macam surprise je soklan kan?? dalam dunia sekarang ni sape yang tak nak duit kan?? 

Pernah tak korang berada di dalam situasi ni??...."dah gaji, alhamdulillah pastu tolak itu tolak ini tinggal brapa je..kena buat sesuatu ni"

Rata-rata antara kita ni buat part time untuk dapat duit lebih.  Kalau zaman dulu, orang buat part-time kena keluar rumah lepas kerja, balik rumah lewat- lewat malam. Tinggal keluarga, tinggal anak-anak. Kengkadang tu sampai anak pun dah tak kenal rupa, pagi esoknya pergi kerja lagi. 
Lepas kerja, pergi jumpa- jumpa orang pulak. 

Tapi sekarang ni kita dah ada cara baru. Kita buat extra income hanya daripada bilik tidur sahaja pun boleh. Menggunakan prasarana IT yang semakin pesat, amatlah merugikan kepada mereka yang tidak menggunakan peluang ni untuk tambah income. Selain daripada dapat duit, dapat free trip pulak.
  Tahun ini dah bagi Free Trip Australia, tahun depan 2014 bagi Free Trip Bali + wang saku 500 ringgit !!! 



Nak tahu macamana aku buat? Taadddaaa...



Kalau kita tak join pun, memang kita pakai handphone, duit habis jugak, daripada pakai handphone tak dapat apa-apa, lebih baik pakai handphone dapat duit. Cuba fikirkan berapa ramai ahli keluarga kita yang pakai handphone, rakan karib kita yang pakai handphone, rakan sekerja pakai handphone, berapa pulak duit yang mereka keluarkan setiap bulan hanya untuk beli prepaid atau bayar bil telpon.
Kesemua mereka ini merupakan bakal pelanggan kita.

Tapi kena ingat...kita bukan jual TOP-UP ye....kita cuma agen SIM KAD jer. Kita jual sim kad tapi bila orang top-up kita dapat komisen...

Nak tahu lebih lanjut boleh tengok sini --->> DUIT SAMPINGAN
atau pm kat FB aku YUSLINA ataupun boleh terus jer call/ sms aku kat no ni-->> 01118540632

aku dah dapat....korang bila pulak???
tepuk dada, tanya selera.....keje senang tapi income lumayan..



1 ulasan:

licha berkata...

hye singgah sini :)

hm.. moga2 rezeki bertambah ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...