SAHABAT ALAM MAYA

Selasa, 14 Jun 2011

first entry..



alhamdulillah
akhirnya blog pertama ini berjaya di'lahir'kan setelah hampir 2 tahun mencari idea.
Yelah aky bukan suka sangat bab2 tulis menulis ni. aku sebenarnya lebih banyak membaca daripada menulis..haha..setelah sekian lama aku asik menjenguk2 entry kengkawan yang x penah aku kenali...akhirnya tergerak hati utk buat blog sendiri...
aku kagum dengan coretan blog2 yg penah aku jenguk....mcm2 cerita dapat aku baca
dan kongsi....ada sesetengah tu boleh dijadikan panduan juga....syukran

aku harap aku dapat bersama2 berkongsi cerita dengan kengkawan.....
aku memohon kepada Allah agar apa yg aku catatkan dapat menyedarkan diri aku dan sesiapa yang membacanya..sekiranya terdapat kesalahan penulisan atau fakta maka aku mohon keampunanNya dan berharap ada rakan2 dapat membetulkannya. Dan dalam kedua-dua keadaaan aku mohon ganjaran daripada Allah Taala.

blog nih??? x tahu lah apa kesudahannya nnti...samada terbiar bersawang
atau aku jadi rajin menyapu segala sawang2 tu....
mudah2an segalanya berkekalan...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...