SAHABAT ALAM MAYA

Sabtu, 20 Ogos 2011

uhhh......nyaris2 aku terlanjur...



memang giler.....
semalam hari yang paling busy dlm sejarah....
dengan kerja yang bertimbun,
dengan program CSR hari nih........
semua nk kena settle dalam masa yang sama...
mungkin kalau hari biasa tu xde masalah....
tpi bila dh bulan puasa, dengan cuaca yang panas
memang betul2 menguji kesabaran....
memang penat giler semalam.....
call mr hubby sbb dh x larat nk masak balik keje tuh...
ajak berbuka kat luar je....sib baik mr hubby okey je......
yelah mana x okey klu duit kuar dari beg yus jugak...huhuhu

apa yang nyaris terlanjur tuh??? tajuk entri je tuh....
nk kasi gempak skit...
yang sebenarnya, semalam aku dh nyaris nk terlanjur "berbuka posa"....
bukan apa2 pun....
yelah dengan penatnya yg aku rase mcm aku pulak jd pekerja kontrak kat site
balik umah petang tu anak aku pulak suh beli eskrem....
beli tuh ok lagi...makan pulak
depan mama dia yang kepenatan.....aduusshhh...mana x nyaris beb....

tapi sib baik iman aku kuat lagi semlm....
kalau x mmg aku dh berbuka pkul 6 tuh...
bila pikir- pikir semula nk gelak pun ada.....biol ke apa aku smlm....

semuanya angkara eskrem tu.....



sumber dari google

3 ulasan:

miss m berkata...

bikin panas!! hahaha..seb baik sempt bce hbis..

::YUSLINA berkata...

huhuhuhu....biasa ler....org suke baca bab gempak2 nih....

azam berkata...

salam singgah kenalan.follow-follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...