SAHABAT ALAM MAYA

Khamis, 19 Januari 2012

NGAPE NK JADI GAY/ LESBIAN


ASSALAMUALAIKUM

Ngapa ada orang nk jadik Gay/Lesbian ? Ngapa memilih untuk meniduri pasangan sama jenis ?Adakah kamu ni khunsa? Ada dua kemaluan? Telah jelas penciptaanmu, kalau ada zakar itu LELAKI, kalau ada rahim itu PEREMPUAN.

..Dan (Kami juga telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah) tatkala dia berkata kepada mereka: "Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorangpun (di dunia ini) sebelummu?" Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: "Usirlah mereka (Luth dan pengikut-pengikutnya) dari kotamu ini; sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri."
(7:80-82)


GAY ATAU LESBIAN ATAU HOMOSEKSUAL bukan ajaran ISLAM. Tidak ada pihak boleh mempersoalkan hal ini. Sedangkan binatang yang berjantina jantan pun mendatangi yang betina, ngapakah sebahagian kita yang manusia, yang ada akal, yang merupakan khalifah dibumi ALLAH, yang berjantina lelaki mendatangi lelaki  atau pompuan mendatangi pompuan untuk melampiaskan nafsuewwww ?
Why is this happening ?



3 ulasan:

ilovekampungku berkata...

salam...orang mcm ni..masih ade harapan nak berubah ke?

Cik Sibuk berkata...

mereka ni di-uji Allah, tapi sayangnya tak tahan ujian, terus ikut syaitan..

Yumida berkata...

andainya mereka ini berada di sekeliling kita..jgn lah kita hanya pandai mengata n mengutuk..ttp berilah sedikit kata2 renungan utk mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...