SAHABAT ALAM MAYA

Khamis, 12 Januari 2012

KERANA NILA SETITIK


ASSALAMUALAIKUM...


Aku nak ulang video nih sekali lagi...dan sekali lagi. Sebab apa??? sebab sedap pulak nada lagu ni. LOLOLOLO
aku cadangkan kita anto mok cik2 ni sume ke negara isketambola.
Kat mana??? aku pun x tahu gak....dalam citer tiga abdul ada negeri nih...hikhikhik.
Mungkin kat sana lebih aman dan damai dari Malaysia.

tapi yang penting, kerana mokcik2 ni sume, habih orang yg pakai tudung labuh terpalit sama...aduuyaaii
sebab nila setitik, habih tudung labuh kena....bercampuk2

aku tak pernah rasa sesemangat ini nak mengundi. LOL
Lepas nengok video nih, terus rasa nak mengundi. siapa pilihan aku?? jawapannya

Undi anda adalah resia ok.

jom kita layan video nih kejap. kalau rase best nada nih, korang putar lagi sekali...


3 ulasan:

Cik Sibuk berkata...

eiii..buat malu orang perempuan aje.

buat malu aje..ade ke nyanyi2 sebut2 'mampos'..eiiii..ni kalau anak cucu dia nengok, maluuuuuuu

::YUSLINA berkata...

time nih tengah xcited....sebab tu dh x ingat apa2....nyanyi pun nyanyi lah....

sekadar ingatan....sy bukan orang kerajaan atau anti kerajaan...sy menulis sekadar dari pemerhatian semata2..

Mohamad Hanafi berkata...

astagfirullah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...