SAHABAT ALAM MAYA

Jumaat, 21 Disember 2012

apabila ayat Al-Quran diperdagangkan...


Salam...



ini lah namanya perdagangkan ayat al Quran. Al Quran dijadikan bahan jual beli....

Kenapa Ustaz jual agama ni tak baca surah yasin dan surah2 lain tu di empangan jer??? Biar semua warga Malaysia ni jadi bersih hatinya dan dapat hidayah!!! Lepas ni semua jin2 dan setan confirm lari jauh2 dari Malaysia sebab air sungai sume dah diberikan bacaan Al-Quran. 


# aku ni tak ler alim dan baik sangat tapi ce tanya ustaz-ustaz lain yang ada kat Malaysia ni....boleh ke jual beli ayat Al-Quran macam ni?? simpati untuk mereka2 ini.....semoga hidayah Allah menyapa kepada mereka...



2 ulasan:

Mimie berkata...

mcm2 cara org skang nak buat duit

luqman zakaria berkata...

sampai macam nih sekali.. Ya Allah..takut betul bile bende2 mcm nih jadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...