SAHABAT ALAM MAYA

Ahad, 16 Disember 2012

Extreme Wish Club : GTT 2012 yang aku melepas...


Salam..

sedey.....memang tak dinafikan bila terlepas untuk join program club kali ni. Tapi nak buat macam mana kan....family first dalam segala hal. Bukan sesaja taknak join tapi disebabkan amirrul baru check-out semalam, memang tak boleh nak join ler...apapun, congrats untuk sume kengkawan yang memeriahkan Grand TT club yang pertama tahun ni. 
Like before, "We are Not The First but We Are The Best".



Grand TT yang pertama ni, dorang buat kat Restoren Geng's Corner....tak silap aku kat Shah Alam ni...huhuhu..eeerrmmm tak merasa lah aku sampai ke sana.

 siap ada cup cake lagi....ini yang paling buat aku jeles kali ni....wwaaaaaaaaa...nak jugak..

dan lagi.....nak membakar jiwa aku sume nih tau...

 sessi memotong kek oleh big bos kelab...hihihi

AJK Tertinggi Kelab

Limited Edition...thank you Cikgu Wan sebab sudi belikan untuk aku dan mr hubby juga.
 
Super duper limited edition umbrella in conjuction of GTT 2012...memang rugi sape yang tak datang (termasuk ler aku) tapi aku tetap dapat sebab ada geng yang tolong belikan. TQVM sesangat.

Sebahagian geng yang datang GTT kali ni....seperti biasa, confirm sporting giler...

 and this group pulak, seperti biasa geng East Coast (EC) yang memang sporting sesangat. Kami dah macam adik beradik....u guys memang terbaik.

Walaupun aku tak dapat join GTT, tapi status memang sentiasa diupdate thru wassap. Salah satu cara buat aku berasap...hihihihi. Thank you very much atas persahabatan yang terjalin antara kalian semua. Kamu semua memang yang terbaek...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...