SAHABAT ALAM MAYA

Jumaat, 7 Oktober 2011

seronok tengok blog orang....


eerrmmm.....
best kalau aku jadi cam diorang....
pandai masak...pandai buat kek dan mcm2 lagi

aku ni masak pun cincai2 je....
asal mr hubby dan anak kenyang....
kalau nak masak sedap-sedap sikit kenalah tunggu
pulak hari aku tak kerja......

tapi...
aku suka makan....huhuhu
pantang ada tempat makan best mesti aku jejak
asal ada orang pandai buat kek atau kuih mesti aku order
itu yang tak tahan....

nak kata tak pandai masak langsung tu takde lah pulak...
hubby kata akus masak sedap....kengkawan pun kata aku pandai masak
cuma tak tahu tahap mana kesedapannya tuh....
cuma yang aku tahu
aku memang tak pandai buat kuih-muih dan kek...
itu kelemahan aku yang pasti...






cup cake faveret yang yus selalu order.....orang yang buat kek ni
merendah diri orangnya....
TQ so much....next time nak order lagi...







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...