SAHABAT ALAM MAYA

Isnin, 3 September 2012

Best sangat ke GANGNAM STYLE tu???


Assalamualaikum...


Hari ni nak citer sikit pasai Gangnam Style ni...
Satu fenomena Gangnam Style sehingga ada selebriti yang turut sama naik 'hantu' bila mendengar muzik dan melihat video Gangnam Style ini. Malahan ada surat khabar utama yang menjadikan Gangnam Style sebagai tajuk utama berita! Apa yang menarik sangat video Oppa Gangnam Style ni sampai ditonton oleh berjuta2 orang seluruh dunia?
Sekarang ini kat mana2...fb, twitter, youtube, radio dan merata2 lah sume orang asyik dok citer pasai Gangnam Style nie. Best sangat ke Gangnam Style nie? x caya??? search ler kat google atau youtube dan pasti kita akan jumpa macam2 jenis Gangnam Style ni...

Aku ada gak tengok videonye tapi takde la best mana pun apa yang dok kecoh2 sume tu. Sekali tengok macam "sampah"...Sesekali aku tengok ada gak macam orang pelik, orang terencat akai pun ada....(aku mintak maap ler kalau ada peminat2 Gangnam yang terbaca ni yek)

Kenapa aku tak minat??? aku tak minat dengan lagu Oppa gangnam style ni mungkin sebab aku tak faham lirik dia. Lagipun aku memang tak berminat dengan muzik macam ni....knapa aku tak minat??? mungkin sebab aku dah tua kot...itu yang buat aku kurang faham apa yang budak2 muda sekarang ni nilai sampaikan muzik2 bodo macam ni pun dilayan...sampai setiap minit update status pasai Gangnam ni kat FB.

aku harap budak2 muda ni sume lebih baik cari dan layan benda lain yang lebih berpekdah dari dok layan Oppa Gangnam Style ni....


Lebih baik kita renung2kan apa yang Ustaz Azhar bagitahu...


p/s : mohon jangan jadik sengal layan gangnam style. Kalau nak terpengaruh pon biar lah yang awesome punye bende.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...